Thursday 22 January 2009

Masuk rumah....

Hari ni aku masuk umah, setelah 3 minggu duk hotel, akhirnya dapat jugak masuk umah. The first thing beli cam biasa tv, tapi antenna tak kuat, so kena tunggu nak install skytv....hehehe sian wife sbb gagal tgk tv tonite, n probably a few nites more. Sabtu ni aku nak angkut ps3, so sementara tv takleh tgk leh belasah game cukup2. Tapi apa2 hal Alhamdulillah sebab ada hak peluang tuhan bagi aku menyewa umah.

Sabtu nih leh lah gi kedai halal, beli pan, washing liquid, all the usual stuffs sebagai penyewa umah...hahahah...cam tak biasa, selama nih menyewa gak, bila lah agaknya nak merasa duk umah sendiri yer.

Siang tadi somebody tanya aku, hr aku, camna aku adapting with the place, aku cakap ok jer, biasalah awal2 macam2 nak kena arrange. Its a norm for a bedouin like me....hahahha.

Tetiba aku miss lak makanan kat mesia, hari tuh aku balik 2 bulan, mmg syok abis, belasah makan tak ingat dunia punya. Rendang, mee kari, nasi lemak, roti canai....perghhhhh..on daily basis tuh, mesti org ingat jakun aku nih. Tapi tuh lah yg menarik pasal mesia, berbanding ngan tempat lain, food heaven....pastu meriah. Dalam byk2 tempat aku lawat, n duduk, still aku rasa mesia paling ideal buat aku.....Salamssss to all, later.

No comments:

Post a Comment