Sunday 21 June 2009

My new used car.....

Sabtu 20 Jun 2009
  1. 9.30am- abis mandi, siap2 nak gi shopping grocerieswife dah ready lebih awal, biasalah aku, bangun2 on TV, on pc, baca paper layan ps3 seround dua, bekfast skit, baru mandi... hehhehehe.
  2. 9.45 am-gi tampal sticker insurance kat kereta kecik aku, sini kena tampal plak insurance punya stickers, wajib.
  3. 9.50am- start engine, bagi panas skit, pastu bertolak ke checkers (kira cam tesco/giant kat mesia). Dah ada kereta nih panjang skit langkah.

  4. Beli lah itu ini, dah lama tak pegi pasar besar, selalu gi pasar2 kecik je kat sini, sbb takde kereta, jauh, kena naik bus.

  5. Alhamdulillah, berjaya juga first trip ke pasaraya dgn kereta nih. Tgklah gambar kat bawah, kereta kecik jer, nak beli yg besar tak mampu satu hal, lagipun aku tak rasa practical untuk aku ngan wife pakai kereta besar.



Gambar kereta dari belakang, aku tgh panaskan engine. Wife yg amik gambar.

Checkers dari tempat park kereta, tulisan nampak sayup.






Tepi laut, kelihatan apartments yg menghadap laut. Ginilah perkampungan kecik tempat aku menetap, sebelum perjalanan lain dia masa depan insya Allah.

No comments:

Post a Comment